Estudiam el Tema de Socials Temps Meteorològic
Un Tema tan interessant com el temps atmosfèric mereix conèixer de prop l'atmosfera, els instruments de mesura, les estacions meteorològiques, els tipus de núvols, les gràfiques de pluja i temperatura...
Amb tot aiò hem treballat d'una manera pràctica, participant de la construcció d'aquests instruments i representant amb materials tots els conceptes.
|
Com és l'atmosfera?
|
"Les Marinas" s'han encarregat de treballar l'atmosfera i les seves capes
|
INSTRUMENTS DE MESURA
|
Estació meteorològica. |
N' Agustin ens ha duit la seva estació meteorològica. hem observat tots els instruments de mesura i hem baixat al pati a veure com funcionava. L'anemòmetre s'ha posat en funcionament petites estones... necessitava més vent!
PLUVIÒMETRES
|
|
Planificant la construcció del pluviòmetre. |
|
Pluviòmetre acabat, ja podrem mesurar els litres per metre quadrat de pluja. |
|
N'Aaron ha construït un pluviòmetre
|
En Pedro ha fet un pluviometre
|
|
|
En Yago ha construït un altre pluviòmetre
|
|
Més pluviòmetres
|
N'Alvaro i N'Iker han fet un pluviòmetre
|
HIGRÒMETRES
|
Dos higròmetres
|
En Victor,en Raul i en Samuel han treballat en un higròmetre.
|
|
Na Jocelyn i na Carla han treballat en un higròmetre
|
Higròmetre per mesurar el % de la humitat de l'aire.
|
|
L'ANEMÒMETRE
|
Cercam informació.
|
|
Ha estat complicat .... hem començat prenent mesures. |
|
Anemòmetre acabat!... un anemòmetre que ens permetrà mesurar la velocitat del vent que es mesura en km/h. |
PENELLS
|
Aquest grup ha construït un penell
|
|
Penell, instrument que mesura la direcció del vent
|
Penell
|
|
Aquest altre grup també ha construit un penell
|
Planificació prèvia a la construcció del penell. |
|
|
TERMÒMETRES
|
Preparant un termòmetre.
|
Els autors d'un termòmetre
|
|
Pluviòmetres i termòmetres.
|
|
BARÒMETRE
El baròmetre ens permet mesurar la pressió de l'aire en milibars.
|
Na Sara i en Toni han fet un pluviometre i una central meteorològica
|
FENÒMENS ATMOSFÈRICS
|
N'Estrella, na Gizane i na Kali han treballat els fenòmens atmosfèrics
|
Confeccionant els rètols i les definicions de cada instrument de mesura i fenòmens meteorològics. |
|
|
Al final descrivim les passes que hem donat per treballar aquest tema: què ens ha anat bé i les dificultats que hem tengut. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada