BICICLETES IMPOSSIBLES
Tots els alumnes hi tenen cabuda en aquesta activitat perquè la forma de participació s'adapta als diferents nivells de competència lingüística i crea confiança.
Objectius lingüístics:
- Comprendre el fil conductor de l'activitat.
- Participar de forma activa en converses respectant les normes d'interacció comunicativa.
-Expressar-se en llengua catalana en les intervencions de l'activitat.
Incorporar de manera funcional els continguts lingüístics següents:
Bicicleta,forquilla, fre, manillar, pedal, pinyó, plat, quadre, radi, roda , seient
anomenar, observar, pedalejar, girar, rodar, utilitzar
Està feta de... És una peça... Quins elements la formen?... Per què serveixen?... Com són...?
Està situat...? Podria funcionar si...? Què és...? |
darrera, damunt, davall, a un costat..., de pressa, millor, pitjor, poc a poc, també...
I després hem fet les nostres produccions:
Bicicleta de plàtans |
Bicicleta de botelles i peus |
Bicicleta de quadres |
Bicicleta de caramel |
Bicicleta de claus |
Bicicleta de lletra |
Bicicleta de pomes |
Bicicleta - radio |
Bicicleta pelotera |
Bicicleta cotxe |
Bicicleta de rosa i rodes d'estrelles |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada